Alla inlägg den 14 januari 2010

MSN

Av Elin - 14 januari 2010 19:02

Vad oerhört kul det är när man sitter och skriver en mening på msn till en het diskution och man åker ur,hmm.

Not roligt.


Då har jag i allafall firrat en ny msn,äntligen.

Vill ni ha den nya adressen så får ni väl tjhooa till.

Av Elin - 14 januari 2010 15:21

Har världens snällaste man (eller man kanske är dumt att säga eftersom han aldrig kommer bli min man) tog med sig kotten ut på något hemligt uppdrag. Så är hemma själv,för andra eftermiddagen i rad dessutom.

Jag har det bara för bra!


Nu när jag har det lugnt och schööönt ska jag rensa upp på fejjan samt fixa ny msn.

Kanske rent av fixar en ny blogg oxå,men vi får se.


Vi två är ta mig faan bäst,har samma tankar och syn på det mesta.

Skönt att ha en vän som du!

Saknar dej och ditt barn något enormt.

Av Elin - 14 januari 2010 09:43

Killarna sover så jag passar på att sitta lite här i lugn och ro. Har en stor kopp kaffe med mig,måste försöka få upp värmen. Är ju svinkallt förtusan.


Vad dagen har att erbjuda har jag ingen aning om förutom att jag måste ta mig i kragen och ringa det där samtalet,det knyter sig i magen bara jag tänker på det...

Hugedamig.

 

Nu vakande visst den underbara så ska ta och vara lite gosig!


Ja du om någon borde ju veta....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards