Alla inlägg under juni 2009

Av Elin - 30 juni 2009 22:15

Jiiiiiiihuuuuuuv!!

Har precis kollat på finalen av Hell`s Kitchen och Danny vann. Han som jag har hejat på sen första avsnittet. Good Good!!

Har även kollat på mitt favvoprogramm Allsång På Skansen. 

Fyfaan vad Mia & Klara är klockrena. Det bev mycket skatt.

Johan Palm är dock en stor tönt men det är som C sa " han är ju bara 16 år "


Nu ska jag övertala karln att vi ska gå och lägga oss. Han har lovat mig att han ska lägga sig samtidigt ikväll så jag kan få somna i hans famn. Det har jag inte gjort på månader,tror ja.

Imorgon ska vi till BVC med Wilmer. Han ska få träffa farbror Docktorn. Inget allvarligt,bara vanlig rutinkontroll som ska utföras.

Efter det blir det att slänga sig i en park och bara njuta av det vackra vädret.


vi två hör hemma i ett rum med inga andra. 





Av Elin - 30 juni 2009 15:50

Usch jag får väldigt dåligt samvete av att sitta inne och pilla på datorn när det är så fint väder. Men har varit tvungen att fixa lite med försäkringskassa och banken. Men nu är det gjort,så passade på att uppdatera lite här också när jag ändå var i farten!


Jäklar jag måste ju ta ut kyckligen ur ugnen...


Nu ligger Wilmer i soffan och slaggar. Han har precis käkat och fladdrat med snorren i det fria. Det gillar han verkligen,hahah.

Får se om jag törs flytta över honom till vagnen.Så vi kan gå och möta C och ta varvet förbi "liket".

Vi var ju ioförsig förbi där förut,det är nog inget "lik" som vi trodde. För det ser likadant ut som det gjorde förra veckan. Dock är det nog lite mer orange.


Nu blir det att fixa lite.

Mors!



Av Elin - 29 juni 2009 19:44

Puuhuu.

Satans varmt det är då. Fast man ska väl inte klaga,eller? Det skulle ju inte skada med lite lite regn så man kan sitta inne med gott samvete & kolla på film & annat mys.


Det jag skulle göra idag sköt jag visst upp tills imorgon,bästa mig! Men vem faan har lust att vara inne en hel dag bara för att saker måste göras här hemma? Inte jag i allafall.

Eftermiddagen har vi spännderat hemma hos C`s föräldrar. Där bubblade och pratade vi en massa massa & så hade vi vattenkrig,hahah. Så skrattat har man fått gjort idag!


Nu ikväll har jag & Wilmer badat i badkaret var hur mys som helst & det märktes att han gillade badkaret bättre än baljan.Fast han har ju aldrig riktigt gnällt när han har fått bada i den. Bara det att han börjar bli för lång för det orangea karet.


Sådär nu ska jag låta C sitta här igen & jag ska kolla på "Lotta på Liseberg"

Shuu.

Av Elin - 29 juni 2009 10:38

Ibland  fattar jag inte hur folk är funtade....


Hamnade visst här istället,hade tänkt att jag skulle försöka städa & tvätta idag.Men så blev det ju inte. Dumma internet att vara beroendeframkallande!


Är så stolt över lillkillen. Han somnade vid nio igårkväll och sov till 04.45.Då vaknade han och var hungrig. Sen somnade han om igen vid 05.30 efter att han legat o busat en stund i sängen.Sen vaknade han vid 9 igen och då var det dags att gå upp. Så nattsömn har man ju fått!


Nae man kanske skulle ta ett ryck och börja lite smått,så man hinner vara ute lite också!

Återkommer ikväll!

Av Elin - 28 juni 2009 10:43

Utvilad efter en välbehövd sovmorgon. Christopher fick gå upp med Wilmer vid halv åtta efter att lillkillen hade käkat o legat o sprattlat en stund.


Snart blir det att knata hemåt till mamma & pappa.Kolla hur dom ha det i röran. Dom håller nämligen på att röja eftersom dom ska flytta om några månader. Kanske man hittar något kul som man kan ta med sig hem,hehe.

Annars vet jag inte hur dagen kommer se ut,inga planer faktiskt. Skönt det.


Jaaahuu om man skulle ta och slå lite på karln kanske...!! 


Av Elin - 27 juni 2009 22:01

Blää. Jag har fått världens typ äckligaste bett på armen. Det är helt rött och i mitten är det en vit prick.Dessutom kliar det så jag kan bli tokig. Gaaaah.


Trött efter nästan en heldag i stugan. Vi har jobbat ortoligt hårt,not. Bara legat o slappat i solen och kollat på alla båter som har susat förbi. Himla härligt.

På kvällen tittade Jimmy,Tommy & Freddy förbi och även Jocke. Har inte sett dom karlarna på väldigt länge så det var kul att snacka lite!


Nu blir det att fortsätta gnaga på mitt äpple framför Göta Kanal. Sen blir det att slänga sig i sängen och läsa aftonbladet.



Av Elin - 26 juni 2009 19:08

Sådär då har man skaffat sig en blogg,igen. Det är tredje gången nu som jag försöker mig på detta. Men har alltid tappat intresset för att blogga inom några månader. Hoppas på bättre lycka denna gång,då jag kanske har lite mer att skriva om, eftersom jag har blivit mamma till en liten kille som blev två månader i onsdags.

Om jag känner mig rätt så kommer jag skriva mycket om Wilmer och hans framsteg och allt vi gör om dagarna!


Nu ska jag fortsätta redigera min sida så den blir snittsig,eller iallafall försöka.

Återkommer inom kort.

P&K


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards