Alla inlägg under september 2009

Av Elin - 29 september 2009 16:18

Andra dagen på ny vecka och jag är verkligen dålig på att uppdatera bloggen.

Får försöka ändra på det,får se hur det går.


Lördagen var hur lyckad som helst.

Började kvällen hemma hos Walfridsson/Hedström.

Blev lite mat och groggar innan vi drog vidare till Arvid & Lina.

Mycket skratt,spel och så fick man höra ett och annat som jag verkligen inte trodde.

Mycket trevligt.

Framåt natten drog vi ut och fladdrade med våra lurviga till No Core.

Hur tusan kunde Vivi & jag missa att dom skulle spela.

En glad överraskning blev det garanterat.

Då får vi se hur det blir ihelgen,kanske ännu en utgång.

Så gött att man är på banan igen,haha.


Idag har vi varit på Klapp & Klang med Elin & Miranda.

Roligt,så det får bli nästa vecka också.

Wilmer somnade på 2 röda när vi gick hem,sötfisen.

Många nya intryck och tjejer att spana på.


Sitter nu och inväntar besök.

Får se när hon behagar komma,man vet ju aldrig.


 




Av Elin - 26 september 2009 11:18

Nu har jag kommit av mig igen vad det gäller bloggandet.

Det är inte det att det inte händer något i livet för det gör det,hittar bara liksom inte tiden till att sitta här.

Sen så är det inget roligt att blogga om man inte har bilder att lägga upp.

Så får försöka skaffa nya bilder och hitta tiden,så enkelt är det!


Då har jag tagit beslutet att gå ut ikväll och festa,det ska bli nice.

Som vanligt vet jag inte vad som händer eller vart man ska va men det kommer,det kommer.


Sådär nu vet ni att jag lever!


Kan inte med ord beskriva hur stolt jag är över dej,mit hjärta.

Av Elin - 23 september 2009 16:57

Wilmer växer på så det knakar;

3 månader;

7290 g

65 cm

41 hf

 

4 månader;

7480 g

66,5 cm

41,8 hf

 

5 månader;

8160 g

68 cm

42,8 hf

 

Gissis,när jag gick hem från Elin & Mirris förut såg jag något som gjorde att jag brast ut i gapskratt. När jag kom till siemens rondellen kom det två poliser på cykel.

OMFG, Fimpen i ett nötskal!

Varför behövs det cyklande poliser i denna bondhåla?? Och vad blir det härnäst? Ridande poliser,hahahah.

Ja gisses,man slutar aldrig att förvånas.


Har beslutsångest för helgen,velar fram och tillbaka om jag ska ut och galäääja eller inte. Men tror det blir så,kanske...

Det gör ju inget om jag bestämmer samma dag för jag har världens bästa festman ;)

Han blir bara glad om jag går ut,får ta och plinga Pivsson o tjecka läget.Kolla vad som händer och så.





Av Elin - 23 september 2009 08:39

Snart är det dags för oss att knalla iväg till BVC,Wilmer ska få sin 5 månaders spruta.

Stackarn.

Det blir givetvis lite vägning och mätning också.


Efter BVC ska vi på kalas hos Wilmers flickvän,Miranda.

Som fyller 1 år imorgon.

Stora tösen.

Tyckte inte alls det var länge sen jag fick träffa henne första gången.

Men tiden går,helt klart.


Bäst att kolla så man har med sig allt,blöjor,mat,present och så vidare......

Av Elin - 22 september 2009 09:18

Idag är jag riktigt trött,puuhuu.

Har massa saker som måste göras men har ingen motivation,urk.

Kanske skulle ta mig lite kaffe och se om man kan bli människa igen.

 

Ska lägga upp lite kort från helgen på fejjan under dagen.

När jag får tid.

 

Av Elin - 21 september 2009 10:30

Fasiken vad kul det var ihelgen.

Mycket dricka,konstiga mess skickades och en massa massa gapskratt.

Skönt att slippa barnsnacket för ett tag också,okej det blev lite frågor från vissa

som jag inte träffat på väldigt väldigt länge.

Men det  gjorde ju såklart inget!

Ihelgen är det dags igen,tror jag.

Ut och skutta runt lite är ju alltid kul!

Får se vad plånboken säger om det hela.


Lillkorven ligger och sover och CC tjatar på mig att jag ska följa med in till sängen,undra vad han vill...Hmmm?

När Wilmer vaknar ska han få mat sen så ska vi dra och fixa en present till Mirrisen.

Ska ju på 1 års kalas där på onsdag.


Bästa att sluta nu.




Av Elin - 19 september 2009 09:55

Nu är dagen här. Dagen då jag äntligen ska få festa loss ordentligt!

Håller tummarna för att Christopher inte är för bakfull så han kan ta hand om Wilmer ikväll.

Säger bara att har han satans ont i håret och inte klarar av att vara själv med honom ikväll så får han stryk.

Jag tänker inte vara hemma.


Nu ska jag tantvila ett par timmar så jag orkar med natten.

Dock blir det nog ingen efterfest till klockan 4 på söndag eftermiddag,haha.


Good Bajs!

Av Elin - 18 september 2009 14:02

Det känns som jag är en person med väldigt mycket otur just nu.

Fick ett mess av Vivi igår där hon skrev att det är inställt på hotellet imorgon.

Satan vad jag blev arg.

När jag äntligen ska få gå ut och roa mig så blir det inställt.

Sunkigt dessutom att ingen vill gå på sin klassträff.

Fast jag förstår dom,gick dom i en lika tråkig klass som jag så är man inte alls motiverad att sitta på en middag

med personer man inte har träffat på 10 år.

Om hälften är nördar också så är man inte alls sugen.


Mina planer var ju dock att man skulle ut framåt natten och inta dansgolvet glad i hågen

och prata med dom man vill prata med och undvika dom ocoola nördarna.

Fast nu efter lite telefonkonferans med Vivi beslutade vi att vi ska röja imorgon ändå.

Dock vet vi inte vad det blir eller vart.

Men det löser sig alltid.

Vi är ju inga personer som vill ha kvällarna när man ska festa planerade in i minsta detalj.

Roligt kommer det bli,jag lovar!



Ikväll blir det att mysa med den lilla familjemedlemen.

Christopher ska iväg och planera framtida kryssning med the grabbs.

Kul för honom att komma ut på havet och festa loss ordentligt,var ju ett tag sen sist.


Tror jag ska ta en runda nu när det är fint ute.


Shuu.




Ovido - Quiz & Flashcards