Alla inlägg under augusti 2009

92

Av Elin - 31 augusti 2009 20:51

Bilder från veckan som varit.

91

Av Elin - 31 augusti 2009 12:05

Besöksrekord.

90

Av Elin - 30 augusti 2009 13:01

Ibland undrar vi,jag och Christopher om vi fått Wilmer pga våra synder.

På ett sett kan man väl säga det,haha.

Han är envis och bestämmd.

Envisheten har han ärvt av både mig och CC och bestämmdheten av mig. För jag ger mig inte i första taget.

Men allt annat han pysslar med vet i tusan.

Han hatar att åka bil tex.

Bilstolen gillar han när den inte sitter i bilen men så fort man börjar rulla så skriker han tills han blir alldelses blå i aniktet och knappast inte kan andas.

Så plockar man ur honom ur stolen och han blir hur glad som helst.

Sen när det är dags igen för att sätta ner honom då blir han alldelses stel i benen och skriker som en stucken gris,haha.


Nappen hatar han till viss del,han föredrar lillfingret. och då menar jag inte hans lillfinger  utan våra.

Man måste vara snabb att trycka in nappen såfort man dragit ur fingret, Ibland funkar det,ibland inte.

På sista tiden har nätterna varit en speciell upplevelse.

Han sover oftas hela nätterna men han rör på sig så dant att man ibland vaknar av att han stönar och stonkar. Då har han rullat över på mage eller ligger böjd som en banan.Med huvudet uppe i ena hörnet och fötterna i andra.

Nu har han även börjat med att ligga  rakt över på tvären.

Kan inte mer än säga att det är kul att man har en herre som inte är som alla andra!

Wilmer är det bästa vi gjort älskar honom över allt annat och hans pappa är inte heller så tokig!


Sitter och funderar över framtida planer. Det här kommer bli kanonbra,det vet jag.



89

Av Elin - 29 augusti 2009 15:44

shit.

sitter och kollar runt på you tube efter ett speciellt klipp

men hittar det inte.

fast jag hittade något annat bra.

snickeriet.

hahah.

klockrent.

jag bara älskar´t.


usch har lite ont i huvudet.

det tar på krafterna att susa runt i norrköping hela dagen.

utan kaffe & nikotin.

ska snart ta en kopp o se om jag får rätsida på eländet.


om ni inte har kollat in klippen med mogis på youtube så gör det.

lovar att ni kommer få ett gott skratt.

vilka nördar det finns.

88

Av Elin - 28 augusti 2009 10:19

spännande.

87

Av Elin - 28 augusti 2009 08:38

småbarnsförälder och utvilad.

hur går det ihop??

för att wilmer somnade halv åtta igår

och vaknade halv sju imorse.

jag var smart och la mig tidigt igår också.

så sömn har man fått.

härligt.


vad dagen har att erbjuda har jag ingen aning om.

christopher ska nog ta med wilmer på ett äventyr någon gång under dagen.

så funderar på att göra något som jag inte haft tid med förut.

undra vad det kan vara?


en liten bild från när wilmer var en liten herre. nu börjar han minsann bli stor.

gillar att man ser alexander i bakgrunden :)


86

Av Elin - 27 augusti 2009 20:20

undra om man törs gå och lägga sig inatt?

man har ju en viss "det" inprintad i näthinnan.

så tippar på mardrömmar av tredje graden.

tvivale.

85

Av Elin - 27 augusti 2009 19:53

kan du sluta tjata om dina saker om vad som är bra för wilmer.

det här är våran familj,vi gör som vi vill.

så sluta bry dig.


känner ganska mycket irritation för tillfället över många saker.

usch.


nu till något annat.

det gick bättre idag när bobban käkade potatis.

men kan inte direkt påstå att han gillade det.

det går åt rätt håll i alla fall.

det kom ju inga tårar denna gång.


christopher blev jätteglad för paketen han fick.

han trodde nog inte att han skulle få något.

tji fick han!


film & mackor.




Ovido - Quiz & Flashcards