Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 30 december 2009 10:17

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Jo det är ingen vanlig dag för det är dagen före nyår,hurra hurra hurra!


Ett år sen du försvann och jag saknar dej mer än jag kunde ana.

Av Elin - 27 december 2009 09:39

Då så är julen över för denna gång.

Helt sjukt igentligen hur man stressar upp sig inför 2 dagar som går så otroligt snabbt.

2 dagar för enligt mig alltså,tycker inte annandag jul tillhör julen,då ligger man hemma i soffan och jäser.


Julafton spenderade vi hemma hos C föräldrar där vi käkade god julemat och drack grogg. Så mycket grogg att C fick dra hem mig i W pulka,haha.

Nej skämt och sido,det blev riktigt lugnt för min del.

Känns så dumt att dricka när man har korven med sig.

Fast några glas blev det.

Men något som det blev mycket av var juleklappar framförallt till W.

Kraken orkade dock inte öppna alla utan han däckade mitt under öppnanadet.

Sötnosen.


Juldagen var vi hemma hos Marre & Musen,tradition sen vi var små.

Där fick vi subermega god stek,mumma verkligen.

Mycket julklappar blev det även där till W.

Massa fina leksaker bla. från Brio så nu har han nästan ett helt hav av leksaker från Brio eftersom han fick massa sånna av mig & C på julaftonsmorgonen.


Det var våran jul,nu är det bara att köra på tills det är jul igen och den kommer nog vara här fortare en kvickt.

Fast först ska jag ju hinna fylla år och fira nyår med den sötaste familjen som finns!



Av Elin - 25 december 2009 11:43

Det var inte som vi trodde.

Känns oroligt skönt!

Av Elin - 22 december 2009 18:13

Kan nog inte må sämre just nu,usch.Och inte vet vi hur vi ska göra heller,antingen före eller efter jul? Det är frågan...Hmmm. Känns att hur vi än gör så kommer denna jul bli tråkig,men men sånt är livet!

Vem vet det kanske blir lyckat i alla fall !

 

Nu sitter CC och slår in julklappar till mig och jag får inte gå ut från detta rum,hoppas han är snabb för här är det askallt. Jag bara längtar till soffan och en varm och gosig filt.

 

Nu tar jag helg,återkommer när jag återkommer!

Av Elin - 21 december 2009 18:52

Var på Bvc idag och det är endast 20 gram kvar tills herrn har nått 10 kilos strecket.

Ett riktigt fetto!

Han fick även andra dosen av svinis och det gick kanoners,började inte alls att grina utan han satt bara helt oberörd.

En hård kille med andra ord.



Av Elin - 21 december 2009 18:50

          

Av Elin - 20 december 2009 09:36

Eftersom det bara är 4 dagar kvar till Jul så bjuder jag på denna bild!


  

Av Elin - 18 december 2009 12:21

Känner mig en aning bättre nu,men fortfarande lite smått konstig.Men det går väl över så småningom.

Hurtig som jag är håller jag i skrivande stund på att fixa en Jansson som enligt min åsikt är huvudpunkten på Julbordet.

Prinskorv,köttbullar och skinkan kan slänga sig i väggen,inget slår en god Jansson. Så är det bara!

Senare ska det bakas pepparkakor och ska även hinna ut en varv till skogen och nalla hem lite tallris som jag ska pynta iordning.

Det är ju så fint med tallris!


Vad kvällen bjuder på har jag ingen susning om men det blir inget fredagsmys,total överskattat enligt mig.

Man tappar liksom lusten bara man ser den där superdåliga reklamen som snurrar veckorna igenom där "lyckliga" familjerna sjunger så det står härliga till; DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS OM DET SÅ ÄR DET SISTA JAG GÖR.

Usch man kan ju spy på´t.

Kan bara säga att vi är en lycklig familj som skiter i fredagsmys och allt vad det innebär.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards