Alla inlägg under november 2009

Av Elin - 30 november 2009 13:59

Av Elin - 30 november 2009 13:52

Undersöker pappas hemliga påse!           

Av Elin - 30 november 2009 06:23

Tur att man var smart och gick och la sig klockan 21 igår. För imorse klockan 05 tyckte Wilmurt att vi skulle vakna. Låg kvar i sängen och myste till klockan 06 då tapade han tålamodet totalt så var bara att knata upp.

Just nu sitter han och leker framför "I drömmarnas trädgård",Wilmurts favvo program.


Jag ska ta mig lite kaffe nu och titta på vakna! med the voice,mitt favvo program!

Av Elin - 29 november 2009 20:08

Nu är det bestämmt,efter att vi disskuterat fram och tillbaka så gav karln upp och sa ja!

Det ska bli riktigt kul och snart ska det planeras för fullt,hihi.

Längtar som tusan.


Det verkar som folk tror att man bär på en smittsam sjukdom bara för man fått barn,ska bli så jävla roligt när ni själva står där med barn påväg och ni inser att folk faller bort från era liv. En efter en...

Av Elin - 26 november 2009 09:09

Denna morgon började katastrofalt. Ingen frukost och inget kaffe,satan alltså! Fast fick sovmorgon till halv 8 så man ska väl inte klaga,en hel halvtimme gör mycket! Vaknade av att den tjocka korven drog i täcket och bubblade till tusen,vår lilla tjockis!


Snart är det dags och jag har verkligen ingen lust nu. Har sett fram imot det hur länge som helst men nu ingenting. Så sanorligheten är att jag skiter i det,får inget ut av det om man säger så. Bättre att vara hemma och dona inför advent istället. Mycket musigare än att ligga bakfull hela helgen!


Av Elin - 25 november 2009 19:17

Av Elin - 24 november 2009 13:55

Ont i huvudet och känner mig allmänt lustig. Gissar på att det är sånt man får ta när man snackar tvärtom språket och tar baconskiten i stundens hetta.

Av Elin - 24 november 2009 08:45

Sicken natt. Har inte alls blivit mycket sömn kan jag lova. Somande någon gång vid tre och vaknade vid kvart över 5. Ujujuj det är inte lätt att dela säng med en bulle som....


Ska snart packa iväg oss till BVC sen blir det hem att röja lite i hörnen för efter klockan 2 kommer det finbesök och det kanske är D,vet vet!


Hoppas det inte är det jag misstänker....

Ovido - Quiz & Flashcards