Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Elin - 4 januari 2010 16:45

Fan oxå.

Blir så irriterad på alla teknikprylar vi har här hemma som helt utan anledning slutar att fungera.

Just nu är det Wii konsolen som inte gör som jag vill.

Åh alltså.

Hur kul är det att bara kunna spela CC`s krigsspel?

Inget kul alls,jag vill ju kunna spela mina Mario spel.Men det verkar inte ske förens vi lämnar in det så dom får pilla o trixa lite med den hemliga grejen som är installerad där inne någonstans.

Jaja jag får väl helt enkelt ha lite tålamod ett tag.



Förövrigt så är mitt liv helt underbart för tillfället.

Har världens goaste son som överraskar oss varje dag med sin utväckling.

Och vem håller inte med om att det är helt underbart att vakna på morgonen av att sitt älskade barn sitter i sängen och pillar med sina gosedjur och säger;

"maa-maa" & "baapaa"

Helt nuderbart!



Av Elin - 4 januari 2010 11:05

Uuphs här var det visst bloggtorka men det ska det bli ändring på minsann. Har bestämmt att jag ska uppdatera denna blogg minst 3 gånger om dagen. För det går ju inte att ligga på latsidan som jag har gjort!


Nytt år,undra vad 2010 kommer bjuda på. Massa spännade saker,det vet jag!

Det här med nyårslöften har jag aldrig varit en hejare på då jag aldrig kan hålla det jag lovar men nu så har jag kommit på det ultimata löftet.Som gör att jag kommer må så otroligt mycket bättre än vad jag gör nu.

Jag ska bara umgås med folk som gör mig glad,undvika folk som bara umgås med mig för sakens skull. Som igentligen inte bryr sig ett skit om mig och mitt liv.

Jag vill inte ha egoister och lögnare i mitt liv längre.

Och så ska jag verkligen bli bättre på att hålla kontakten med mina ny/gammla vänner.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards