Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Elin - 10 januari 2010 23:42

Alltså seriöst så borde det vara förbjudet i Sverige att göra polisfilmer.

Har precis sett första Johan Falk och den var skit dålig,precis som jag anade.


Är inte dett dugg trött och klockan närmar sig midnatt.Kanske att man måste slänga sig i sängen men vill verkligen inte,har värsta energin. Det kan bero på att jag sov till 11 i morse.

Så skönt vi har det!


åh vad jag längtar om tiden ändå kunde gå lite fortare,hihi.

Av Elin - 10 januari 2010 19:19

Just nu sitter jag här och nästan spricker,har precis tryckt i mig lite bläckfiskringar.

Oerhört gott. Var en aning skeptisk till det förut men nu har jag fastnat i träsket.


Har inte hänt så mycket idag,hade lite fin fin främmande på eftermiddagen. Kul att få skratta av sig lite eftersom det har varit lite dåligt med det på sista tiden.

Fast på tisdag blir det gott om skratt igen då Wilmer & jag ska hänga i Igelboa hela eftermiddagen hos min kära söstra.

Det ska bli nice som bajs.


Ikväll blir det att kolla på Johan Falk filmen som går på 4;an men har absolut inte några höga förväntningar eftersom svenskfilm är bland det sämsta ever.


Jag står hellre ensam.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards