Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Elin - 8 januari 2010 18:47

Varför törs inte folk stå för vad dom tycker utan vänder kappan efter vinden.

 

Alldelses strax väntar vi besök utav lite folk krille bland annat. Är verkligen på tiden att han tittar upp eftersom dåren inte ens har träffat Wilmer ännu. Och så påstår dom att dom är bra kompisar... Hmm något jag inte riktigt kan förstå,är man bra kompisar så väntar man väl nästan inte 9 månder med att komma o hälsa på. Men alla är vi olika.

 

Nu ringde det på dörren så bästa att vara lite social.

Av Elin - 8 januari 2010 14:30

Skrev ett ganska meningslöst inlägg förut men det har tydligen inte publiserats.

Attans bananer.

Helt enkelt bara att gå på´t igen,skam den som ger sig!


Sitter och tittar på film förtillfället eller inte precis nu, för nu är jag ju här.

Men jag har filmen på så ska slänga mig i soffläge igen.

Dock tror jag inte att jag har orken att se klart det som visas för den suger.

Kollar nämligen på Paranormal Activity.

Och ja jag vet att man inte ska titta på skräck mitt på blanka dan.

Men det är nämligen så att det spelar liksom ingen roll när jag kollar.

Blir ändå inte rädd.

Kan sitta mitt i natten och titta på skräck men fortfarande tycka att det suger.

Är väl antagligen för kräsen.

Lite tråkigt är det för jag vill bli lite rädd och hoppa till lite då och då.

Fast det kommer väl aldrig hända.


Kan du inte bara sluta med att blanda in dej och ditt jävla liv i precis allt?

Vad är det för fel på dej,fick du förlite uppmärksamhet när du var liten så du måste ta igen allt nu?

 

Tillsist håller jag mina tummar för älskade lilla Elin och hennes fina familj.

Hoppas det slutar med något positivt!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards